Som en mild oktoberdag

26. juli går inn i historien som den kaldeste julidagen på 24 år. Og ikke siden 1964 har det regnet så mye som denne sommeren. 11,8 grader er en grei temperatur i oktober, men IKKE i juli. Det var rett og slett ufyselig å bevege seg utendørs! På kvelden tente jeg lys, laget meg en varm kopp kakao og krøllet meg sammen i sofaen med teppe over meg. Ikke en typisk sommerkveld med andre ord. 

Her ser dere forresten noe av det jeg kjøpte i går da jeg var på shopping; en duk, det lyse putetrekket og den store telysholderen. Det ble riktig fint, synes jeg. 

I dag har jeg hatt besøk av mammaen min – det var veldig koselig 🙂 Hun hadde rundstykker og litt kaffemat med, så vi fikk en kjekk stund sammen. Etterpå kjørte jeg henne hjem og her er jeg nå. Det er jo det som er så deilig med ferie; man kan gjøre det man vil – når man vil. 

En liten oppdatering på gulvet mitt; det ser heldigvis ikke ut som det har fått varige skader. Det virker som det har tørket, men uansett er det noe utbygger må ta fatt i. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg