Oppdatering på utegulvet

Forrige helg tok jeg like så godt hele gulvet fra hverandre for så å legge det andre veien…puh! Jeg var ikke helt fornøyd, perfeksjonist som jeg er. Men gjorde det egentlig mest fordi jeg skulle kunne feste pyntelister på og var usikker om det ville vært mulig slik det lå.

Tidligere i uken dro jeg så på en kjapp tur til IKEA for å kjøpe slike pyntelistene. Og jeg må si jeg ble kjempefornøyd! Hele terrassen er ikke ferdig for må ha hjelp til å kappe det som skal være på ene siden, men det haster ikke. 

Jeg smiler hver gang jeg går forbi og kikker inn for synes det ble veldig koselig. Etterhvert vil jeg ha litt flere blomster, kanskje lage et bed? Mulighetene er mange. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg