Nytt blekk på kroppen

I dag har altså foreldrene mine vært gift i 55 år! En bragd i våre dager der mange skifter partnere både en og to og tre ganger i løpet av livet.

Gratulerer så masse med dagen til dere! ♥️ Liker mindre at jeg selv fyller samme antall år om et par mnd… Bryllupsdagen er en evig påminnelse om min egen alder haha. Men – som Kongen så klokelig sa en gang: alternativet er verre. Og det har han jo helt rett i. Hver alder sin sjarm, sies det og selv om jeg helst skulle tatt bort noen år, ville jeg ikke vært ung igjen.

Jeg nevnte blekk i overskriften… har jo tenkt lenge på å ta en ny tatovering. Ønsker meg et blomstermotiv på armen og i dag hoppet jeg i det, og sendte en forespørsel. De hadde fått noen avbestillinger så jeg fikk time allerede på tirsdag!

Vet at det er mange som ikke kan forstå denne trangen til å fylle kroppen med blekk, men vi er heldigvis forskjellige. Heldigvis i den forstand at det ville vært kjedelig om vi alle var like. Jeg gleder meg i alle fall 😉

Bildet er tatt fra Pixabay.

1 kommentar
    1. Blekk på kroppen er stilig det!
      Jeg har EN tatovering på venstre side håndledd – og den er jeg superglad i – og tok til min 40 års dag 😀
      55 er ikke så aller verst!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg