Noen av mine naboer…

I går var det akkurat 5 måneder siden jeg flyttet inn i min nye leilighet. Jeg syntes 2 1/2 år var lenge å vente, men siden har tiden bare flydd. Jeg trives mer og mer, og angrer ikke ett sekund på ar jeg valgte å flytte. Nå trivdes jeg jo der jeg bodde før, men synes beliggenheten her er enda bedre + at leiligheten er litt større. Stor er den dog ikke, ca 50 kvadrat, men hva skal jeg med større? Det er jo bare meg – og vofsene da selvsagt! Men det er et ekstra soverom og det savnet jeg der jeg bodde før.

Nærheten til naturen har jeg fortsatt. Jeg bor i enden av en rolig gate og har skogen rett utenfor. Det er mye hjort i området og ene kvelden sto det tre hjort rett utenfor stuevinduet mitt! Jeg fikk dessverre ikke sett de da.


Men i dag fikk jeg hilst på disse. De bor noen få minutters gange fra meg. De lå bare og studerte meg, så slapp å bli spyttet på 😉

Som dere ser har ikke sommeren helt sluppet taket ennå. Helgeværet ser slettes ikke ille ut heller så det tegner til å bli en bra helg. Det fortjener vi etter en heller begredelig sommer…

Ønsker alle en riktig fin helg!

8 kommentarer
    1. Så flotte naboer du har! Godt at du ikke ble spyttet på. Hos meg vandrer elgen titt og ofte på veien, særlig på våren og høsten. De har jeg slett ikke lyst å møte. Kom over bloggen din i dag og du skriver godt. Ønsker deg en fin helg.

      1. Så kjekt å høre! Tusen takk! 😊 Elg har vi ikke her, men jeg så flere på nært hold da jeg var på ferie i Lofoten for noen år siden. Mektige dyr!

        Riktig god helg!

      1. 🤣🤣🤣 nei, ville blitt litt lei meg da. De spytter når de føler seg truet – så lenge ørene står rett opp og halen henger slapt ned er de rolige.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg