Kan noen trykke på pauseknappen?

Jo eldre man blir, jo fortere virker det som tiden går 🙈 Hvor ble dette året av?? Det er da ikke lenge siden vi var i januar og jeg stresset med salget av bolig… Nå er vi godt i gang med oktober og jeg har bodd her i over et halvt år allerede!

Kan noen trykke på pauseknappen?

På jobb har vi quiz hver fredag og det er da jeg virkelig merker hvor fort dagene går.

Vi kan ikke klage på høsten her vestpå. Selv om det nå bøtter ned ute og skal gjøre det hele neste uke, har det tross alt vært fint lenge. På et tidspunkt måtte jo høststormene komme. Og ennå er det mildt for å være så sent på året.

Nå er det virkelig tid for innekos. Sitte i sofaen med et pledd over, høre på lydbok eller se på tv. Lysene er tent og jeg får en ro i meg av å se blafringen fra de små flammene.

Herlig å vite at det er fredag og at to hele fridager ligger foran meg. Noen av dere har kanskje høstferie nå? Selv har jeg brukt opp alt av ferie så disse helgene er hellige for meg. Blir ikke ferie før jul på meg og den blir ikke helt gunstig i år mht fridager – sett med en arbeidstakers øyne.

God helg!

 

 

4 kommentarer
    1. Du får si ifra om du finner pauseknappen, jeg kunne trengt en jeg også. Dagene blir liksom bare borte og man rekker ikke alt man har planlagt å gjøre. Man rekker ikke alt man burde gjøre engang. God helg, bare å nyte fridager, det er alt for få av dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg