Jordskjelv og kaos

Jordskjelv, snøkaos og store trafikale problemer. Det er stikkord for Bergen og vestlandet i dag. Selv merket jeg ikke noe til skjelvet som målte 3,8, men leser i avisen at flere kjente ristingen.

Det ble hjemmekontor på meg i dag. Jeg turde rett og slett ikke ta sjansen på å kjøre når det er slike vanskelige forhold. Og glad er jeg for det har vært komplett kaos.

Det har snødd tett i absolutt hele dag, men akkurat nå er det opplett. Jeg har nettopp vært ute med Embla og det var tungt å gå, både for meg og henne. Men selvsagt verst for hun som nesten drukner i all snøen. Var nesten bare hodet som stakk opp 🤣 Minnes Sofie, Emblas mamma. Hun elsket snøen og jumpet opp og ned som en kanin. En liten snøtibbe-prinsesse.

På slike dager ser jeg ekstra frem mot vår. Det er ikke det at jeg ikke liker snø, men som vanlig får den jo ikke ligge. Til helgen er det meldt regn og slik har vi det gående.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg