Fredsdag og stor bursdag

I dag – på selveste fredsdagen – fyller min snille og kjære pappa hele 80 år! ♥️ Jeg begriper rett og slett ikke hvor tiden blir av. Husker så godt din 60-års dag – det var stor feiring den gangen. Nå er det bare 5 år til jeg er i samme alder 😳

Dagen feires med de nære og kjære. Helt stille og rolig med en god middag og litt «attåt».

Ser at kongen i dag er lagt inn på sykehus med infeksjon. Det har blitt noen sykehusinnleggelser på deg også, pappa, de senere årene. Men nå får vi håpe det blir leeeenge til neste gang.

Ønsker deg alt godt! Uendelig glad i deg! Og som jeg sa i 50-års dagen min – jeg forventer at du også er på plass i 60-års dagen min 😘

Mange klemmer fra din eldste datter ♥️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg