Fikk en så koselig melding…

Fikk en så koselig melding i kommentarfeltet på insta under et innlegg jeg la ut i går.

Jeg tar meg IKKE nær av dette. Det er bare trist å se hvor mange ignorante mennesker det er i verden. Den siste idiot er ennå ikke født…og det er veldig sant.

Tenk at enkelte kan bli så provosert over å se to mennesker være glad i hverandre! Om det så er to menn, to kvinner, en mann og en kvinne…det går jo ut på det samme. De må ha det vondt med seg selv. Når de så trekker Bibelen inn i dette (eller Koranen for den sakens skyld), ser jeg rødt!! Religion er roten til mye vondt – det er sikkert og visst. Nestekjærligheten er fraværende hos enkelte når det kommer til skeive.

Ser det også i andre kommentarfelt. Av og til tar nysgjerrigheten min overhånd og jeg bare må titte inn på facebookprofilen deres for å se hvilke type mennesker dette er. Paradoksalt nok har de ofte fine ordtak på siden sin, men tviler sterkt på at de forstår hva de betyr. Nå høres jeg kanskje litt fordømmende ut, men mange har også gått på «livets harde skole». Om det har noe sammenheng? Tja, ikke vet jeg, men flertallet har i hvert fall sin «utdannelse» der i fra.

Det var dagens utblåsing!

3 kommentarer
    1. Jeg vet ikke om det er noe jeg innbiller meg, men jeg har inntrykk at innstilling til kjærlighet mellom to av samme kjønn har snudd de siste årene. Ikke bare her hjemme på berget, men også utenfor Norges grensen. Jeg blir veldig provosert av sånne kommentarer, og kanskje mest av de som gjemmer seg bak kirken og troen deres. Håper virkelig at vi kan få snudd tankegangen til slike folk, og få dem til å forstå at det er helt normalt og rett med kjærlighet mellom to av samme kjønn ❤️ Ønsker deg en fortsatt fin freddaskveld, klems 🤗

      1. Ja, tenker du at det har snudd i negativ retning eller?

        Jeg også provoseres av slike holdninger, men det sier jo det meste om dem, tenker jeg. Kan ikke ta det så alvorlig, synes mest synd på slike mennesker. Så stakkarslige…

        1. Jeg vet ikke om det faktisk har snudd i negativ retning, eller om det bare er sånn at flere folk har tatt til ordet offentlig. De siste to årene har det vært mye mer negativitet rundt dette i sosiale medier, og det bekymrer meg ganske mye.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg