Ferie på Losna

Her kommer et lite livstegn fra meg. Jeg er for tiden på ferie på Losna, øyen i Solund kommune der jeg har vært på så mange ganger nå. Stortrives!

Det er så stille og fredelig, og de eneste som «forstyrrer» frede, er villsauene som stadig vekk går forbi. Her er det fravær av alle de lydene man er så vant til å høre, men mest merkbart er fraværet av biltrafikkstøy. Her er det nemlig ingen vei! Og slik håper jeg det vil forbli i anskuelig fremtid.

Jeg kom på lørdag og da var været helt fantastisk. Søndagen også. De andre dagene har vært litt ymse, men så lenge vi kan komme oss ut, kanskje få et solglimt i ny og ne, er jeg fornøyd.

Embla koser seg så voldsomt, hun får gå mye løs og har hatt seg noen raptuser der hun løper og løper. Herlig å se.

Og ennå er det mange dager igjen. I morgen er det forøvrig meldt ganske bra så da skal vi på havfiske!😳 Vi får se da om jeg klarer å få en sværing på kroken.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg