En uforglemmelig kveld

Det er ikke ofte jeg deltar på kulturelle begivenheter, men når Metteson spiller (med nevøen min på trommer), stiller jeg selvsagt opp. Dette var starten på en lang turné, og for en start!

Litt tekniske problemer til tross; det ble en uforglemmelig kveld på USF Verftet. Og det tror jeg ikke jeg var alene om å mene. Metteson har opparbeidet seg en solid fanskare etterhvert – og det til og med blant kongehusets medlemmer! Han opptrådte blant annet for prinsessen vår på hennes myndighetsdag.

Folk jublet i hvert fall og sang med.

Tenker ofte at jeg burde deltatt mer på alt det Bergen har å tilby på den kulturelle fronten. Jeg har vært litt flinkere de siste årene, men det er noe med det å komme seg ut igjen etter en lang dag på jobb. Da må jeg innrømme at sofaen frister mer.

Er nå glad jeg kom meg av gårde i går og det hjelper alltid når vi er flere.

Men guuuud så trøtt jeg var i dag morges zzzzzz. Det var skikkelig tungt å komme seg opp så var godt å tenke på at det tross alt var fredag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg