En skikkelig daffedag

I dag har jeg ikke gjort stort. Sov altfor lenge (fikk nesten sjokk da jeg så hva klokken var!!), men men. Jeg har da ferie! Man har lov å snu litt opp ned på døgnet da. 

Det eneste jeg har gjort, er å klippe gresset. Tok mesteparten i går, men det var så høyt og vått, så det ble veldig ujevnt. Og selvsagt døde batteriet på klipperen før jeg ble ferdig… I dag fikk jeg tatt resten og fikk også jevnet det litt. Ser at jeg skulle hatt meg en rive for det ser ikke så fint ut slik det ligger nå. Jaja. 

Det går mot slutten av juli måned og jeg fatter ikke hvor tiden blir av. Det er jo ikke så lenge siden mars og innflytting?! Men det er allerede gått fire måneder siden den gang. Sprøtt! 

Ibenmoren sov like godt som meg i dag morges… Kanskje det var varmen som slo henne ut haha. Vi vestlendinger er jo ikke så godt vant denne sommeren, så én dag med sol og varme tar på 😉  Det har forresten vært en fin dag i dag også selv om den startet med tett tåke. 

I morgen skal jeg ut på en liten roadtrip – følg med her så skal dere få en liten oppdatering i morgen kveld. 

Ha en fin fredagskveld alle sammen! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg