Æres den som æres bør

Apropos hva som gjør meg glad…

Noen hadde forbarmet seg over meg i går og måkt en sti frem til leiligheten min! Jeg ble så glad! Jeg har nemlig en egen inngang i motsetning til de andre leilighetene som har fellesinngang og jeg tror ikke alle er klar over det. Så brøytekantene blir store å forsere. Nå kunne jeg brøytet vei selv – planen er å kjøpe en spade og en snøskuffe, men jeg er jo ikke den som rir den dagen jeg saler…

Dette gjorde i hvert fall dagen min, og jeg sendte en stor takk i fb-gruppen vår. Æres den som æres bør.

I dag har det fortsatt med å lave ned, kanten er igjen blitt så høy at det var vanskelig å komme seg over. Det ble hjemmekontor på meg. Hvordan det blir i morgen, vet jeg ikke, men det er visstnok meldt et fryktelig vær. Planen er å dra på jobb, men vi får se forholdene an. Avisene oppfordrer folk til å holde seg hjemme, men det er jo ikke alle som kan det.

Glad det snart er helg…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg