Godt med litt luft under vingene

Etter å ha vært hjemme i tre dager uten å ha gjort noe fornuftig, kom jeg meg ut av huset i dag. Det gjorde godt. Å være hjemme er vel og bra, men har jo innsett at jeg er av de som trenger å komme seg ut, som blir gal av å bare være hjemme og tråkke. Jeg får altfor mye tid til å gruble og det er ikke bra. Fant jo tidlig ut at hjemmekontor ikke var noe for meg, at jeg hadde godt av å komme meg ut, treffe kolleger, være sosial. 

Det er nok derfor bra jeg skal begynne på jobb igjen på mandag. Det er alltid litt tungt å starte opp etter en lang ferie, synes jeg, men så er det så greit når jeg først er kommet i gang. Slik har det ikke alltid vært, det var en tid jeg gruet meg til å gå på jobb, men det hører heldigvis fortiden til. 

I kveld skal jeg kose meg med litt godis (er jo fredag og da er det lov!) og «Manifest» på Netflix. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg