Litt fraværende for tiden

Jeg har ikke vært så aktiv her inne de siste dagene. Tankene mine har vært litt okkupert av andre ting, så har ikke hatt det helt store overskuddet. Kjente på det i går, var skikkelig sliten og urolig i kroppen, og alt jeg ønsket var å krasjlande i sofaen. Men ute skinte solen og jeg vet jo av erfaring hvor godt det er når man først er kommet seg ut. Det å komme seg ut er rett og slett beste medisin for å få bukt med de litt tunge tankene.

Så da var det bare å trosse trettheten, kjøre hjem for å hente Embla og så av gårde til Alvøskogen.

Ååååå det var så deilig! Kjente med én gang hvordan tungsinnet lettet og bekymringene slapp taket da jeg begynte å gå. Så fikk jeg i hvert fall fri for en liten stund.

I dag ble det ikke en slik tur, det ble det ikke tid til. Jeg ventet nemlig på noen møbler i dag. De skulle komme mellom 16-20, så jeg dro fra jobb ca halv fire. Hadde ikke hørt noe så regnet med det ville ta sin tid før de kom til meg. Selvsagt var det ekstremt mye kø i dag og der sto jeg fast da de ringte. De sto rett utenfor hos meg, om jeg var hjemme? Ehhh, nei? Og skulle ikke dere komme mellom 16 og 20? Jo, de var litt tidlig, men de kunne vente. Jeg kan ikke garantere for når jeg kommer, sa jeg, men de ventet. Og bar inn møblene for meg så det var jo god service da.

Nå er gjestesengen på plass og det vil også nattbordet mitt være – når jeg har montert det 🙈  Trodde det kom ferdig montert, men den gang ei.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg