En bør er tatt av min skulder

Det føles som at en liten bør er tatt av mine skuldre.
Jeg fikk omsider sagt unnskyld til de to jentene som fikk unngjelde på lørdag da jeg prøvde å bytte noen sko. Dere kan lese hva som skjedde her. Heldigvis tok de imot beklagelsen. Ikke alle ville kommet tilbake og beklaget, sa hun ene, men for meg var det ikke noe annet alternativ. Hadde jeg ikke gjort det, ville jeg ikke fått fred med meg selv.

Og vet dere hva jeg oppdaget senere den lørdagen? At jeg hadde fått bekreftelse – men på en annen e-postadresse!

Altså, er det mulig?? Ikke én gang slo det meg inn at jeg burde sjekke den andre e-posten min. At jeg er klar for ferie er det ingen tvil om!

Men da ordnet det seg – også med skoene. For med ordrenummer kunne de ta imot skoene og sende de i retur, og jeg fikk pengene tilbake. Får heller se om jeg finner meg noen sko over ferien.

Nå kan jeg i hvert fall dra på ferie med en samvittighet som er noe lettere. Og neste gang jeg blir stresset, skal jeg puste og telle til ti, minst.

I morgen skal vi hit igjen…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg