Det er ikke utseendet det kommer an på

Slik blir det når en 5-åring får pynte kaken sin selv 😂 Skikkelig snopekake. Men – det er jo ikke utseendet det kommer an på, eller? Kan i hvert fall love at kaken smakte godt!

Dette har vært en lørdag i familiens tegn. Familiens yngste fyller 5 år og det måtte jo feires. Ble noen koselige timer, men som alltid går tiden altfor fort.

Apropos tiden… vi er snart ferdig med årets første måned. Det er bare to dager igjen av januar 2023 😳 Kan noen please stoppe tiden?

2 kommentarer
    1. Du har helt rett at det ikke kommer ann på utseende, selv om jeg syntes kaken var fin jeg da, men mer at 5 åring fikk lov å gjøre det på sin måte 🥰 Ja tenkt at januar er over i begynnelsen av neste uke, og jeg skulle gjerne ha satt på bremsene jeg. Så gleder jeg meg til våren også, så jeg kan bremse litt forsiktig 😉 Ha en fortsatt fin lørdagskveld 🤗

      1. Ja, han koste seg når han fikk lov til å pynte helt slik han ønsket det <3

        Gleder meg til vår jeg også! bare det å få gå i joggesko…husker den gleden da jeg var liten, det bytte fra vintersko til vårsko 🙂

        Ha en fin uke, Vera!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg