Det er en første gang for alt

I dag fikk jeg faktisk levert dagligvarer på døren for første gang. Jeg har aldri benyttet meg av den muligheten, selv ikke i verste koronatiden. Men når man føler seg litt tufs og ikke orker tanken på å måtte kjøre ut for å handle, er dette en ok måte å gjøre det på.

Jeg bestilte varene på nettet i går og det som er så bra er at man kan legge til varer helt frem til kl 2359, så vil det komme med i samme levering. Synes ikke prisen for levering er så ille heller. 79,- mener jeg det var.

Jeg kommer nok benytte meg av dette tilbudet flere ganger, så unngår jeg den småhandlingen jeg som oftest gjør. Det kan fort bli dyrt i lengden.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg