Tur til Urban zoo

I dag har jeg gjort noe jeg lenge har hatt lyst til, men som jeg ikke visste om jeg kom til å klare når det kom til stykket.

Jeg har holdt en slange! 😱

Nevøen min og jeg har vært på Urban zoo, en liten dyrehage i Bergen sentrum. Først visste jeg ikke en gang om jeg kom til å tørre å ta på den. Følte meg veeeldig moden da jeg gjorde det, men skvatt til da jeg kjente hvor kald den var. Etterhvert ble det mindre og mindre skummelt, men det å holde den lå litt langt inne. Men – jeg er jo glad i utfordringer så jeg bare måtte! Ble forbauset over hvor sterk den var, men det er jo en kvelerslange da *grøsser*.

Artig opplevelse da. Nevøen min ble fort lei da, syntes dyrehagen var litt liten hehe. Etterpå ble det tur til McDonalds. En skikkelig kosedag ☺️

1 kommentar
    1. Det er ikke mange ting jeg er redd for av dyr ol, men slanger klarer jeg ikke. Så derfor syntes jeg du er veldig tøff, som turte å holde slangen. For noen år siden var jeg på besøk hos Oslo Zoosenter, og hadde bestemt meg for at jeg skulle holde en av slangene. Når det ble min tur kjente jeg panikken, og bare rygget unna. Det var en boa, og jeg var den siste som skulle holde den, men da var den begynt å bli litt stresset og veldig aktiv. Vet ikke om jeg noen gang kommer til å klare å holde en sånn hyssing 🐍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg