Skal aldri tilbake til dette!

«I don’t like Mondays», sang The Boomtown Rats og jeg stemmer i. Denne dagen har vært som et eneste stort gjeeeesp fra jeg sto opp og frem til nå. Mest sannsynlig er det nok en reaksjon på helgens hendelser og for lite søvn.

Fredagen kan egentlig ikke komme fort nok…

Ute regner det og snøen som lå så fint, er blitt til sørpe. Igjen. Er det rart jeg vil ha vår? Hadde snøen i det minste fått ligge, men det hører til sjeldenhetene her vestpå. Heldigvis er ikke mars måned så langt unna og med den kommer våren! I hvert fall nesten.

Jeg drømmer om alle turene vi skal ta utover våren og sommeren, og gleder meg spesielt til fjellturene. Det blir spennende å se hvor mye lettere det vil føles nå kontra slik det var. Jeg kan ikke tro annet enn at jeg vil merke fremgang.

Dette er meg i 2019. Her var jeg på mitt tyngste, 103,3 kilo. Husker ennå hvor tungt jeg syntes det var og hvordan kroppen føltes.

Aldri om jeg skal tilbake til dette!

2 kommentarer
    1. Det blir så godt når snø og is smelter og gir slipp og lar våren komme sigende! Og alle turene oppover og nedover og utover og innover i naturen – lar seg gjøre 🙂 Det kommer til å være lettere for deg helt sikkert. Det er aldri godt å ha for mye belastning på kroppen og spesielt ikke når man er ute på turer. Det merkes.

      1. Jeg gleder meg ☺️ Nei, det er tungt å ha ekstra kilo å dra på – psykisk så vel som fysisk. Jeg er så glad jeg klarte å gjøre noe med dette før det var for sent.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg