Nesten førstesideoppslag i VG

Nåja, ikke akkurat førstesideoppslag da, men bibliotekets åpning havnet i hvert fall i VG 🤣

Les her

Jøje meg, enkelte er hårsåre. Jeg må bare tilstå at jeg hørte ikke en gang på teksten, syntes bare den lille snutten var stilig jeg da.

Uansett; det ble en fin markering på mandag og de 150 bollene vi hadde bestilt, forsvant på et blunk. Vi fikk mange fine tilbakemeldinger – de fleste syntes biblioteket var blitt flott. Helt ferdig er vi dog ikke, men de siste tingene kommer vel på plass om ikke så lenge.

Det er deilig med litt liv og røre igjen. 3 mnd stengt er lenge. Studentene er tydelig fornøyde over å endelig kunne få sitte i biblioteket og jobbe. Og selvsagt det å kunne få tilgang til litteraturen.

Teknisk har vi hatt en litt trøblete start, men nå begynner også det å falle på plass.


Er veldig fornøyd med hvordan arbeidsplassen min er blitt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg