Hvordan var været på din bursdag?

Han der oppe eller moder jord må ha tatt feil, det må være i dag det er 15 mars💕💕

Denne meldingen tikket inn i går. Det er jo noe som heter at er det fint vær på bursdagen din, betyr det at du har vært snill. Fredagen var en temmelig grå dag i motsetning til dagen i går, der solen skinte. Kaldt riktignok, men fint.

Meldingen varmet. Og jeg vet at dette kom fra hjertet. Det gjør meg så glad.

Jeg har hatt en alle tiders helg. Dagen i går ble tilbragt med familien og vi hadde det så koselig. Først handling og så laget vi middag sammen. Skravlet, tøyset og lo. Slike gode stunder som kommer huskes lenge.

Jeg har fått fine gaver; en liten stekepanne, badehåndklær og penger til en vase + litt annet dekor som jeg hadde ønsket meg.

I dag skal jeg ingen steder og det er godt. Trenger slike dager også der både bilen og jeg får hvile.
Kjenner det skal bli godt med påskeferie snart.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg