Hva har jeg begitt meg ut på nå??!

Genseren er ferdig! Jeg har sittet og festet tråder i hele kveld… Det er definitivt det kjedeligste med hele prosessen.

 

Men resultatet ble bra, synes jeg.

Og nå har jeg allerede bestilt meg garn til en ny genser…

Dette blir en skikkelig utfordring så lurer litt på hva jeg har begitt meg ut på??! Genseren skal strikkes ovenfra og ned med dobbel halskant, raglan, hullmønster og med splitt i siden! Jeg gruer meg allerede hehe. Takk gud for YouTube, sier jeg bare –  der får du hjelp til det meste.

Jeg bestilte denne i en grønnfarge som jeg tror kan bli fin til meg. En skikkelig fin sommergenser.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg