Har visst fått sovesyke…

Det går fremover med Embla, selv om hun i dag har vært litt preget. Det har begynt å gro, så hun plages nok litt med det. Men hun spiser bra (det som smaker godt da) og drikker. Nå krysser jeg bare fingre for at den klumpen ikke er ondartet… Håper på svar i neste uke.

Ble stille fra meg i går, men jeg var rett og slett for trøtt til å få noe ned på “papiret”. Det ble en laaang hvil og senere egenpleie i form av dusj og rens av ansikt. Akkurat det kan faktisk anbefales om du føler deg litt grå og ufiks.

(Ca tre timer senere….)

Jeg sovnet 😵 Merket at øynene mine bare ble tyngre og tyngre da jeg satt og skrev på dette innlegget.

Bedre med grønn enn grå, eller hva? Haha. Ja, slik tilbrakte altså jeg kvinnedagen. Jeg deltok også på et teammøte da, så ble litt business kombinert med «pleasure» (som jo også er jobb da).

Og bare for å ha det sagt; jeg ser virkelig opp til alle dere som engasjerer dere om det så er 1. mai eller 8. mars. Jeg står ikke på barrikadene, men det betyr ikke at jeg ikke bryr meg, at jeg ikke følger med. Jeg er bare ikke helt…der. Men ære være dere som stiller opp.

Men dere. Vi er i snart halvveis i første vårmåned – HVOR BLIR VÅREN AV?? Her er det i stedet kommet kulde – fra Sibir(!) 😳 Lenge siden det har vært så kaldt i Bergen.

Heldigvis vet vi jo hvem som vinner – tilslutt.

4 kommentarer
    1. Jeg har tenkt så mye på Embla og hvordan det er med henne. Godt at hun spiser og drikker, noe som er et positivt tegn. Så får vi også håpe at det ikke var noe skummelt med kulen de tok ut 💓 Noen ganger må man bare la bloggen ligge og konsentrere seg om seg selv, i alle fall når man er trøtt å sliten. Ikke så lett å lure tanker og meninger fra hode og ut i fingrene da. Ha en fortsatt fin fredda, klem til deg og Embla 🤗

      1. Ja, er lettet over at operasjon og tiden etter har gått såpass fint. Det andre orker jeg nesten ikke tenke på…

        Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld ☺️

    2. Så bra det gikk fint med Embla. <3
      Og bloggen venter på deg til du kommer, så det går fint, har jeg funnet ut 😉
      Følger deg jo på insta også, så får med meg noe av dine ansiktsrensninger m.m. 😀

      God fredag! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg