Bloggutfordring – nevn tre ting du er takknemlig for

Bloggeren hverdagsmagi kom for noen dager siden med en utfordring – nevn tre ting du er takknemlig for.

Jeg har så mye å være takknemlig for så ikke helt enkelt å plukke ut kun tre ting, men jeg prøver. Synes uansett det er så viktig dette å tenke over alt man har å være takknemlig for for det er mye.

Først er jeg jo enormt takknemlig for at jeg fremdeles har foreldrene mine ♥️ Flere av mine jevnaldrende har mistet én eller begge, og jeg tenker faktisk på dette hver eneste dag, at jeg er privilegert som har de begge i en alder av snart 55. Jeg klarer ikke helt se for meg en hverdag uten de to som er mine klipper i livet.

Så er jeg takknemlig for at jeg har en snill og god lillesøster som har gitt meg to skjønne nevøer. Min søster er 12 1/2 år yngre enn meg og den dagen hun ble født var en en dag jeg aldri hadde sett for meg skulle komme. Hadde lengtet så etter en lillebror eller lillesøster, så det var stort.

Jeg er også veldig takknemlig over å bo i et land som Norge. Et land med demokrati og frihet, der vi kan være som vi er, få elske den vi vil, få si hva vi mener uten å bli fengslet for det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg