Utfordringer og mestringsfølelse

Jeg har ikke helse til å krype rundt på gulvet, stå på kne – og skru. Det gjorde jeg nemlig i går og det kjenner jeg.

Brukte så og si hele kvelden i går til å montere det nye stuebordet mitt fra Jysk. For det første veide pakken 25 kilo så jeg måtte ha hjelp til å få det fraktet og bært inn. Så var det selvsagt i mange deler og ørten forskjellige skruer. Da jeg så bruksanvisningen, var jeg på nippet til å gi opp før jeg i det hele tatt hadde startet.

Men – den som gir seg er en dritt hehe, så her var det bare å kjøre på. Etter timer med svetting, banning, litt mer svetting og enda mer banning var jeg i mål!

Jeg ble så fornøyd! Det er et skikkelig solid bord og det gjorde seg å få litt mer tre inn. Stuen ble med ett så mye lunere. Men se armen min:

Full i blåmerker. Eller røde, som kommer bli fargerike etterhvert.

Jaja, det er så verdt det! #mestringsfølelse

Hadde dette vært tidligere, hadde jeg neppe hatt troen på at JEG skulle klare å sette sammen noe som helst. Det var noe jeg pleide overlate til andre, men nå har jeg fått smaken på det å være selvhjulpen og det gir mestringsglede.

Og om bare noen dager får jeg et nytt prosjekt, men heldigvis; det er i færre deler 😉

4 kommentarer
    1. Så fint bord! Koselig 🙂 Og mestringsfølelsen er så god å kjenne på!! Å klare det! Blåmerker ja… håper det ikke blir værre…

    2. Det kan være litt av en utfordring å skru sammen sånne flatpakker, men for en herlig følelse når man klarer det helt på egen hånd. Bordet er veldig fint, og i en stil jeg liker veldig godt. Ha en fortsatt fin torsdag, klem 🤗

    3. Det var et fint bord, og jeg forstår deg godt når det gjelder slike flatpakker. Jeg er dårlig på det, men er heldig og har en mann som er flink, så jeg slipper 😉 God fredag! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg