Taus bergenser đŸ€Ș

Stemmen er helt borte. FĂ„r bare frem noen ynkelige pip om jeg prĂžver Ă„ si noe. Jeg var jo syk torsdag og fredag, men fĂžlte meg bedre i helgen. SĂžndagskvelden kjente jeg at jeg hadde sandpapir i halsen og mandag vĂ„knet jeg altsĂ„ opp – uten stemme.

Jeg er altsĂ„ noe sĂ„ uvanlig som en taus bergenser đŸ€­ MĂ„ bare la stemmebĂ„ndene hvile sĂ„ kommer jeg vel meg snart.

NÄ er forresten biblioteket stengt. AltsÄ arbeidsplassen min. Biblioteket skal pusses opp i lÞpet av sommeren, det skal males, vi fÄr teppe pÄ gulvet og nye reoler, mÞbler osv. Spennende! NÄ gjenstÄr det Ä se nÄr vi fÄr Äpnet igjen da. Til skolestart vil det ikke vÊre ferdig. De har vel sagt 1. september, men jeg tviler
 Er det én ting vi har lÊrt gjennom flere rehabiliteringer, er at ting tar tid.
Lille gullet mitt. VÊret har vÊrt sÄ nydelig de siste ukene sÄ Embla har omtrent bodd i hagen. Innimellom har det nok blitt i varmeste laget, og da har hun trukket inn i skyggen. Jeg forstÄr henne sÄ godt. Jeg har ikke orket Ä sitte ute nÄr solen har stÄtt pÄ som verst, men gud
kan ikke klage. NÄ blir det noen dager med regn, men krysser fingre for at ikke dette var det vi fikk av fint vÊr denne sommeren.

 

2 kommentarer
    1. Masse god bedring ❀ Jeg har mistet stemmen flere ganger og gĂ„tt rundt Ă„ visket, og vet akkurat hvor frustrerende det er. HĂ„per allikevel at onsdagen din blir fin, klem đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg