Opp og ned – og så opp igjen!

Bloggen har gått litt opp og ned på listene i sommer, men i dag er jeg igjen på andreplass. Lesertallene kunne vært bedre da, men jeg klager ikke altså. Er bare glad noen finner den såpass interessant at de leser den 😉 Så stor takk til dere trofaste lesere!

Jeg vet ennå ikke hvordan det blir fremover. Søknad er sendt til blogg.no, og jeg håper på svar i god tid før denne portalen legges ned. Aner ikke heller om jeg får med meg disse innleggene OM jeg blir funnet verdig nok. Kan bare håpe. 

Vi er over halvveis av august allerede. Om ikke lenge vil vel kakemennene (Uuups, jeg mente selvsagt kakePERSONENE haha) og julebrusen være på plass i butikkene. Det verste er at det faktisk er sant. 

Den tid, den sorg. Først skal høsten nytes og jeg håper det blir en bra en. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg