Green Peel eye contour treatment

Denne uken har vært lang enda til at jeg hadde hjemmekontor mandag og deler av dagen i går.  Fredagen kunne liksom ikke komme fort nok! Nå skal jeg ha en ytterst stille og rolig helg, og bare lade opp til mandag. 

Fra mandag av er det nemlig full fart på jobb med vakter osv. Vi åpner etter å ha hatt sommerstengt siden juni så nå vil biblioteket igjen fylles opp med høyrøstede og læringshungrende studenter. Det er alltid en liten overgang, men blir nå kjekt også. 

I morgen skal jeg på en behandling jeg aldri før har hatt; Green Peel eye contour treatment. Behandlingen skal drenere og minske vannsamling, og skal være bra for slappe og tunge øyelokk. Den skal også hjelpe mot rynker og fine linjer. Jeg er spent for har med tiden fått litt tunge lokk slik som mange med meg når vi kommer i en viss alder. Blir nå greit å prøve det ut og ikke minst; gi meg selv litt velvære. 

Grensen min går ved injeksjoner. ALDRI om jeg  kommer sprøyte huden min full av Botox, fillers eller hva det nå heter. Det gjøres for å se yngre ut, men dessverre får det en helt motsatt virkning. Man ser det jo så tydelig på disse som har gjort det – de ser rett og slett pløsete ut! De ser også enda eldre ut enn de er og det var vel ikke helt hensikten? Problemet er vel at mye vil ha mer, man blir på en måte avhengig. Jeg er sjeleglad jeg ikke er ung i dag, er redd jeg ville latt meg påvirke så usikker som jeg var i den alderen. 

Da hadde jeg kanskje sett slik ut i dag…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg