Gratulerer med dagen!🇳🇴

Hipp, hurra for 17. mai 🇳🇴

Embla og jeg dro til gode venner i går kveld. Hadde en koselig stund og lå så over til i dag. Spiste en god 17. mai frokost før vi så dro til foreldrene mine. Her er det blitt tradisjonell lunsj/middag med rømmegrøt, spekekjøtt og pølser. Litt grøt og én pølse var det jeg klarte. Sånn er det når man går på slankemedisin.

Denne bunaden fikk jeg til 50-års dagen av foreldrene mine. Alt kjøpt på finn.no! Jeg fant én annonse og vi dro opp for å prøve, og den satt som et skudd. Er veldig glad i den ♥️ Det er en bergensbunad.

Blir en rolig dag for min del og det er deilig. Ingen bytur dette året, men det er klart; det er noe eget ved å være i sentrum og føle stemningen på kroppen. Får se hva jeg gjør til neste år.

Håper alle har en fredelig feiring!

1 kommentar
    1. Hørtes ut som du hadde en fin 17 mai feiring 🥰 Du er så flott i bunaden din, og så smart å kjøpe den på finn.no. Nye bunader er jo så kostbare. Her ble det en rolig feiring foran tv på dagen, og så var jeg på sykehuset på ettermiddagen å besøkte Bestisen. Ønsker deg en fortsatt fin himmelsprett, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg