Første dag på jobb siden i fjor

I dag kom jeg meg på jobb for første gang siden i fjor 😉 Godt – og samtidig tungt. Kjenner det jo på kroppen at jeg har vært passiv lenge nå. Men blir en kort uke og det passer meg bra. Neste uke blir det full fart på jobben for da er studentene tilbake fra ferien.

Dette bildet av den vakre himmelen tok jeg i går. I dag har det vært overskyet og regn. Masse regn. Det har rett og slett regnet i strie strømmer slik det bare kan gjøre i Bergen. Og det ser ikke mye lystig ut fremover heller. Blir et par tunge måneder fremover før vi igjen kan glede oss over de første vårtegnene. Jaja, i februar vil vi jo så smått merke at det blir litt lenger lyst utover ettermiddagene så sånn sett er det januar som er den verste måneden.

Meeen – nå skal ikke jeg begynne året med å se fremover. Nå er nå og det er viktig å være litt tilstede i nuet også. Det er noe jeg absolutt kan bli flinkere til.

1 kommentar
    1. Du må bare ta det pent, for du har jo vært syk. Ekspertene sier jo at man ikke må presse kroppen for hardt første uken etter ferie/sykdom.

      Vil tro det blir nok å gjøre for dere neste uke.

      Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg