Endelig er resten av gulvet fikset!

I dag er det en fantastisk nydelig dag her i Bergen. Solen skinner fra en nesten skyfri himmel så her nytes det.

Jeg er så glad for at jeg fikk kjøpt meg hagemøbler i våres – de har vært flittig brukt de dagene det har vært mulig å sitte ute. Hadde lenge ønsket meg en slik sittegruppe og fikk endelig jeg råd til det da jeg flyttet inn her.

Utegulvet har jeg lagt selv, men i dag fikk jeg hjelp til å kappe siste delen som skulle være inntil veggen. Er så takknemlig for gode venner som stiller opp! Nå gjenstår det å få kjøpt putekasse, litt nye planter og flere lys.

Jeg er skikkelig fornøyd med at jeg har fått min egen lille private hageflekk. Hundene nyter det å kunne gå ut og inn som de selv ønsker. På varme dager er det deilig for dem å kunne ligge i det kjølige og svale gresset.

Ønsker dere en fortsatt fin søndag!

3 kommentarer
      1. Tusen takk 😊 Plattingen er fra ikea, ikke noe dyre greier, men greit til min bruk. Og enkelt å legge, ikke minst. Jeg koser meg her 😊

    1. Plattingen er skikkelig fin, og møblene ser behagelig ut å sitte i. Skulle hatt noe annet jeg også, men det koster så jeg får spare å heller kjøpe nytt til neste sommer. Deilig med litt gress utenfor leiligheten. Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg