Julenissen var veldig gavmild i år…

Ja, så ligger vi her – tre sjuklinger. Egentlig skulle jeg dra hjem i dag, men siden min mor fremdeles ikke var bra, bestemte jeg meg for å bli her til i morgen. Og i ettermiddag lyste det to streker på både min og min fars test.

Så her blir jeg inntil videre. Håper vi begge får det mildere enn min mor. Hun er heldigvis litt bedre, men langt fra bra da. Jeg har nettopp tatt meg to Paracet så håper det får feberen ned.

Litt av en jul.

Dette er første gangen jeg har covid og det måtte jo komme til meg også tilslutt.

Ingen tvil her.

Nå må bare la dette gå sin gang og håper ingen av oss blir sykere enn dette.

10 kommentarer
      1. Niks, ikke noe kjekt, men håper bare ikke min far blir verre ♥️😞 Er ikke så redd for meg selv.

    1. Foreldrene min var også covid positive da jeg var der på Juleaften. Men de hadde ringt til legevakta og der fikk de beskjed om at dette nå bare var en kraftig forkjølelse og hadde ingen argumenter for at jeg ikke skulle komme til dem. Så da gjorde jeg det, feiret jul med mamma og pappa på legevaktas velsignelse. Formen deres var snørrete, og hoste. Vi satt på hver vår kant av bordet og holdt oss på avstand så godt vi kunne. Det ble ingen Juleklemmer i år, så det får vi ta på nyåret 😊

      Fortsatt God Jul 🎅

      1. Jeg er mer bekymret for min far som har flere underliggende sykdommer enn for meg selv. Men ble en smule bekymret da tempen viste 39,8 i natt da – da var jeg godt susete. Noe drit er det i alle fall.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg