Familie i fokus

Bare to uker til vi er inne i adventstiden – det er nesten ikke til å tro. Jeg har så smått begynt med julegavene for har absolutt ikke tenkt å stresse med dette rett før jul. To gaver er allerede i boks og på vei hjem (ja, blir mest handling på nett her) og så har jeg noen ideer.

Førjulstiden er koselig, synes jeg. Det er mye hva man gjør det til, men forstår jo at det kan bli stressende; spesielt for de som har full jobb og små unger i tillegg. Jeg kan skumme fløten på en måte – ha koselige samvær med nevøen min, for så å kunne trekke meg tilbake og ha den egentiden jeg trenger. Foreldre har ikke den muligheten. De har derfor ikke det overskuddet og den tålmodigheten en tante har.

I går (og i dag morges) fikk jeg en slik viktig stund. Sammen med foreldrene mine skulle jeg passe gutten. Vi skulle overnatte hos foreldrene mine og før han la seg, spilte vi Ludo. Så var det tannpuss før tante skulle lese og mormor synge. Han skulle telle sauer, men kom bare til én 😂 Tok ikke lange stunden før han sovnet da han først la seg til.

I dag var det tidlig opp (tidlig for tanten, men det var bare så koselig å få denne stunden med han ♥️

Siden sist har vi også hilst på Fiona, Emblas søster. Det var så utrolig koselig å treffe henne og matmoren igjen så dette skal gjentas. Embla var litt skeptisk først, men tødde fort opp. Fiona og Embla ligner veldig, men Fiona har arvet mammaens vakre pels ♥️

1 kommentar
    1. Jeg er også snart ferdig med julegavene, jeg handler de også på nett. Så er det bare å krysse fingrene for at de rekker fram i tide til å bli pakken inn og fordelt ut til de de er tiltenkt. Da kan en kose seg når det blir jul og bare nyte den koslige tiden mot slutten av året.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg