Så ble det ny bil på meg…!

Siden sist har det skjedd litt. Soverommet mitt er ferdig og…. jeg har fått meg ny bil! Jepp, nå er jeg den stolte eier av en Skoda Citigo el-bil. Det går fort i svingene, men dette er faktisk noe jeg har vurdert lenge. Høye bensin- og bompengepriser var medvirkende årsaker.
Var rimelig spent da jeg skulle prøvekjøre bilen for automatgir var nytt for meg. Men det gikk over all forventning! Veldig fornøyd.

Og slik ble rommet med ny lampe og kommode:

Det som gjenstår er bilder på veggen og gardiner.

Jeg er så takknemlig for at jeg har en så god og flink venn som gjorde jobben for meg. Han skal også ta resten av leiligheten, men det får bli til neste år. Én ting om gangen. Ingen tvil om at det gjør seg med litt farge på veggene i hvert fall. I dag skal alt være så hvitt og sterilt, men særlig hjemmekoselig blir det ikke da.

Vi skriver september og fremdeles er det sommertemperaturer her. Faktisk har det vært varmere nå enn det var midt i fellesferien. Det er jo et paradoks…

6 kommentarer
    1. Gratulerer😃 jeg og Lasse er og på utkikk etter en EL-bil nå. Vi har allerede vært ute å prøvekjør Volkswagen ID3 og en Renualt Megane hel elektrisk. Så får vi se hva vi ender opp med, vi sparer hvertfall på å ha en EL bil nå i disse tider.

      1. Ja! Jeg sparer masse på dette kjøpet. Det har vært sinnsyke utgifter nå som bensinprisene har vært så høye. Spennende å se hva dere ender opp med 😊👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg