Halve ferien er gått

To uker av ferien er gått – to uker gjenstår. Heldigvis. Jeg er fremdeles på Losna.

Her er huset fullt nå. Det jobbes med diverse, blant annet maling av hus og skifte av gulv i den gamle løen. Alltid noe å gjøre når man har et gammelt hus. Jeg er ikke så involvert i akkurat denne jobben, men har hjulpet til med litt forefallende arbeid. Som for eksempel å få bort det gamle gulvet. Det var i grunnen tungt nok for min skrott, men godt å få brukt kroppen litt. Og være til nytte, ikke minst.

Jeg har ingen problemer med å få dagene til å gå. Problemet er vel heller at de går for fort. Prøver derfor å få maksimalt ut av de dagene jeg har igjen.

I dag er det overskyet her, men varmt og godt. I morgen er det meldt strålende sol og opp mot 25 grader. Været har virkelig ikke skuffet meg! Kun én dag har det regnet skikkelig på dagtid slik at vi måtte vente med å gå på tur. Det var den dagen vi skulle på «Knuten» og da skinte det jo opp på veien. Ellers har det vært fint og med greie temperaturer. Jeg har fått mine stunder på svaberget som jeg håpet på og vi har grillet flere ganger, senest i går kveld. Jeg kunne ikke hatt det bedre!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg