Slapper av mens Bertha jobber

Duften av hegg – noen misliker den, men jeg elsker den. Når heggen blomstrer, er det vår på «ordentlig». Den blomstrer forøvrig også ut i juni så det er en kombinert vår- og sommerduft.

Sitter på terrassen min og titter bort på bjørketrærne. Der har det skjedd mye på bare få dager. Det har hjulpet godt med fine, varme soldager, men morgen er det slutt på dét. Det skal riktignok være sol, men det blir kjøligere. Det store spørsmålet nå er: hvordan blir været på 17. mai?

I dag er det forresten en varme etter min smak, ca 20 grader. Ennå er det litt skygge her jeg sitter og jeg nyyyyter det mens Bertha holder på med støvsuging og vask inne. Grei arbeidsfordeling haha. Jeg har gjort litt da for Bertha har sine begrensninger på enkelte områder.

Grip dagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg