Skikkelig trim av lattermusklene

Lattermusklene mine fikk virkelig kjørt seg i går! Jeg lo omtrent i ett fra showet startet kl 19 til han gikk av scenen ca 2145.

Bill Bailey er virkelig en tusenkunstner og hadde publikumet med seg fra første sekund.

Så deilig det er med slike kvelder. Det kan være et tiltak av og til å komme seg ut – til det frister sofaen for mye, men du store hvor godt jeg har av slike stunder. I går hadde jeg forunderlig nok ikke den følelsen – jeg bare gledet meg og det er så godt å kjenne på. Veldig koselig å få lov til å dele denne opplevelsen med min søster, nevøen min og to av hans kompiser. Tror de koste seg like mye som meg.

Jeg var så giret da jeg kom hjem så det var komplett umulig å finne roen. Var lys våken i hodet og det kriblet i beina. I dag har jeg gått rundt som en zombie. Det er prisen å betale for en kveld ute, men den betaler jeg altså!

Ble en så fin ettermiddag og kveld på alle måter. Siden vi skulle ut, møttes vi hos foreldrene mine etter jobb hvor min mor disket opp med deilig middag. Så slapp vi dra hjem først og så av gårde kåre. Hadde blitt så stressende. Embla var på overnatting så det var litt rart å komme hjem sent i går kveld til en tom leilighet. Desto kjekkere å få henne hjem i dag ♥️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg