Planer

Jeg må være såpass ærlig å si at 1. mai for meg først og fremst er en kjærkommen fridag. At den i år er på en onsdag er helt perfekt – da føles ikke arbeidsuken så lang. Nå ser det også ut som været er på vår side så det er store muligheter for litt terrassekos.

Ja, her i Bergen hoppet vi like så godt over våren og gikk rett på sommeren. De neste dagene er det meldt godt over 20 grader, så mai måned lover bra.

I fjor på denne tid var jeg forresten i Stockholm. Allerede ett år siden!

Her er et lite tilbakeblikk fra da vi var i Kungsträdgården – et nydelig skue da alle kirsebærtrærne sto i full blomst. Det frister så absolutt med et nytt besøk, Stockholm er en vakker by og selv om jeg føler jeg fikk sett mye på de dagene jeg var der, gjenstår det ennå en del.

Men i år blir det ikke. Nå sparer jeg til prosjekt hage. Har noen ideer om hvordan jeg ønsker å få det etterhvert så jeg er stadig innom Pinterest for å få inspirasjon. Halve moroa er jo selve planleggingen ☺️ Nå er det absolutt ingen stor hage jeg har, men jeg tenker jeg kan få mye ut av det jeg lille har.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg