Det meste ordner seg

Jeg har endelig fått meg billader! Eller endelig og endelig – jeg tok kontakt rett over påske så det har ikke gått mer enn ca tre uker. Vet om de som har ventet lenger enn det. Så nå er det slutt på stresset med å få seg ladeplass på jobb, selv om jeg nok kommer benytte meg av muligheten innimellom. Men som sagt, jeg stresser ikke med det.

Litt startproblemer var det. Selvfølgelig, holdt jeg på å si (og sa det). Likevel; jeg klarte å bevare roen. Jeg kunne så lett latt dette at laderen ikke fungerte med det samme, prege ettermiddagen og kvelden min, men nå sa jeg bare til meg selv at dette vil ordne seg. Så gikk jeg opp i leiligheten og skjøv det hele bort.

Da jeg skulle ut på kveldsturen med Embla, gikk jeg ned igjen i garasjen for å prøve på nytt og da virket det slik det skulle 👏🏻

Tenk om jeg alltid kunne vært like rasjonell, for det er jammen meg mye tid som går bort i bagatellmessige bekymringer. Men – når sant skal sies har jeg kommet meg myyye.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg