Den store ryddedagen

Takket være god hjelp i dag, fikk jeg tømt gjesterommet for rot og båret alt ned i boden. Fy søren for en jobb! En dag må jeg gå gjennom alt som står der nede, for mye skal kastes og en del kan jeg gi bort/selge, men enn så lenge får det bare stå der. Nå er jeg så glad og lettet over at rommet faktisk kan brukes til det det er ment som; nemlig å ha overnattingsgjester. Så nå er dere velkommen 😉

Det ble ikke tatt et før-bilde av gjesterommet, men her er i hvert fall en del av det som ble tatt ut.

Slik ser det ut nå. Skal få kjøpt et heldekkende sengeteppe, kanskje noen nye putetrekk og få hengt opp bilder, så blir det så fint, atte.

Nå i kveldingen fikk jeg også vasket noen vinduer. Og i tilfelle noen av dere nå tar en titt bort på deres egne vinduer og kjenner det prikker litt i samvittigheten, skal jeg komme med en innrømmelse; dette er FØRSTE gangen jeg vasker vinduene i denne leiligheten. ETTER TO ÅR!

Akk ja. Sånn er det. Jeg liker å ha det rent og pent rundt meg, men det er ikke alltid like enkelt å ta tak i det. Enda godt jeg bare har en liten leilighet.

Men nå har jeg god samvittighet og føler virkelig jeg har fått masse ut av dagen. Søndagen og helgen generelt har vært skikkelig fin, og det håper jeg din helg også har vært.

6 kommentarer
    1. Du som nå har litt mer erfaring så er du mer enn hjertelig velkommen til Askøy for å hjelpe meg med mine «få» vinduer🫶🙈🤣 her har overetasjen fått seg en god gulvvask, d var min aktivitetsøkt idag👍🙈

      1. Nå må du tenke på hvor mange flere vinduer jeg har å vaske her enn jeg hadde på Møllen 🤣 Dessuten gjenstår det noen. Har så mange vet du, at det må deles opp 🤭🤭🤣

    2. Så god en følelse du må ha i kveld, føler jeg kjenner den. Du har riktig utnyttet dagen. Nå kan du både få gjester og kikke ut. Jeg bør nok gjøre en innsats med vindua her også, vil også gjerne det skal være rent og pent… men ikke alltid like enkelt å ta tak, kjenner godt til det 🙂

      1. Er ikke alle søndager jeg er så aktiv, så dette føltes veldig bra 🤗 Et ryddig hjem gir ro til sjelen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg