I dag kom skattemeldingen

Så kom omsider skattemeldingen og det med gode nyheter, heldigvis. Når så feriepengene kommer i juni, kan nok bli en elbil-lader på meg. Jeg har sendt inn en forespørsel i dag for vet at det kan ta litt tid å få dette på plass.

Jeg har ikke angret en dag på at jeg valgte elbil. Jeg har muligheter for å lade på jobb, men ser jo at vi bare blir flere og flere med elbil og ladeplassene er få. Det går som oftest bra, men litt stress er det. Derfor skal det bli kjekt å få min egen private lader hjemme i garasjen.

Alt som kan fjerne stress er bra. Er så glad for at jeg har min egen private parkeringsplass – det hadde jeg ikke der jeg bodde før. Da var det førstemann til møllen-prinsippet som gjaldt. Nå pleide jeg som oftest å få plass, men bare den tanken om at det kunne være fullt, skapte unødig stress og irritasjon. Og dårlig stemning i nabolaget.

Det nærmer seg forresten to år siden jeg flyttet. 25.mars 2022 fikk jeg nøklene etter å ha ventet i ca 2 1/2 år på at byggingen skulle bli ferdig. I ettertid synes jeg egentlig hele prosessen gikk fort selv om det ikke føltes slik da jeg sto midt oppi det.

Dagen jeg overtok nøklene til min nye leilighet

 

2 kommentarer
    1. Etter en gedigen baksmell på 8000 i fjor var jeg nervøs for hva det ble i år, men heldigvis får jeg igjen en bra pott så jeg er lettet 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg