Hyttelivet på Losna

Så deilig å våkne her på Losna og komme ned til nytraktet kaffe og full fyr i vedovnen. Nå sitter jeg her med kaffekoppen, og lytter til knitringen fra ovnen og sauebrekene utenfor. Hva dagen vil bringe vet jeg ikke ennå, men det blir nok litt jobbing i form av vedkløyving og noen turer ned til sjøen.

Båtturen i går gikk veldig fint. For en behagelig måte å dra på! Og det beste av alt; jeg fikk ha Embla med meg inn i salongen. Jeg ble så overrasket, men det gjorde turen desto hyggeligere. Og så ble jeg møtt på Krakhella og skysset over til Losna.

Og nå er jeg her og skal nyte de neste dagene på denne fredelige pletten.

Snart tid for frokost.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg