Hagearbeid

Jeg skal ikke skryte på meg særlig stor arbeidslyst, men jeg fikk klippet plenen for første gang i år og det er jeg strålende fornøyd med. Det jeg ikke er så fornøyd med er at jeg ikke får tatt ordentlig inntil sidene pga gjerdet. Jeg har en liten hagesaks som jeg bruker, men så veldig pent blir det ikke. I tillegg er deler av gresset gult, så jeg må nok gjødsle litt.

Skulle virkelig ønske jeg hadde grønnere fingre og en større interesse for hagearbeid, men litt artig synes jeg da det er. Enda godt hagen er av den mindre sorten…

Og endelig kom solen som lovet. Deilig!
Kan vi håpe på at våren endelig er her? Sånn… på ordentlig? Fortsatt kan det være nokså kjølig om kveldene, så tror uansett det kan være lurt å vente til mai måned før det blir noe innkjøp av blomster og planter. Jeg har forøvrig sett noe rimelige potter på Jula som jeg lurte på å kjøpe, kanskje plante noen grønne planter der. Vi får se hva det blir. Egentlig burde jeg kun gått til innkjøp av kunstige blomster for jeg klarer å ta kverken på det meste, men et sted får grensen gå. Ute må det være ekte!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg