Endelig påskeferie!

Vi er snart i april, i helgen skal klokken stilles til sommertid og jeg har fått time til dekkskifte…

HØRER DERE DET, VÆRGUDER?? Alt – bortsett fra været – indikerer at det er vår. Men her er det surt og kaldt, og nå i kveldingen sludder det! Tror nok jeg skal utsette den dekkskiftetimen ja.

Mars og april er gjerne slike luremåneder, der vinter slåss med vår. Når vi så tror våren omsider har festet grepet, kommer Kong Vinter med et lite stikk. Heldigvis vet vi jo hvem som går av med seieren til slutt da 😉

Vi har uansett den beste tiden foran oss.

Jeg har tatt påskeferie nå og har fri i 6 hele dager! På torsdag drar Embla og jeg til vakre Losna i Solund kommune. Tenker det er noen som blir glad når vi kommer og så tipper jeg det er en som kommer fryde seg over å være der igjen. Her kan hun nemlig få løs uten at jeg trenger være engstelig for henne. Nå får hun ikke gå løs uten tilsyn da, bare for å presisere det.
jeg har respekt for ørnen og dessuten er det jo drektige villsauer som vi ikke vil skremme. Heldigvis har hun aldri vist interesse for sauene, men jeg tar henne alltid i bånd når jeg hører sauene komme.

3 kommentarer
    1. Jeg har også 6 dager fri 🙂 Veldig deilig. På med nyinnkjøpt påskegenser fra Sparkjøp. Gul med harer på og ut på stolpejakt i påskemodus 🤭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg