Det meste er lett når man kan det…

Genseren er ferdig! Etter mye om og men, kom jeg i havn med den tilslutt. Det gjelder å ikke gi opp selv om det var noen øyeblikk der jeg mest hadde lyst til nettopp dét…

Nå ja, helt ferdig er jeg ikke da. Tråder skal festes og genseren skal dampes, men det gjør jeg etter påske.

Hva synes dere?

Jeg har enda et prosjekt på gang, men det får vente til jeg kommer hjem igjen fra ferien. Påsken skal være avslapping og dette prosjektet ser ut til å kunne bli litt av en utfordring. Enda større enn det forrige, som jo viste seg å ikke være så komplisert som jeg først antok. Men så er jo det meste lett når man først har lært det, ikke sant?

Jeg kan likevel ikke være helt uten strikketøy så har tatt med restene av garnet så får vi se hva det blir…

Om noen få timer kommer taxien og henter oss så bærer det avsted til båtterminalen. Jeg kjører ikke innover denne gangen, men skal ta hurtigbåten. Det blir sikkert en fin tur og litt godt å slippe å kjøre den lange veien. Eneste dumme er at jeg får ikke sitte inne i salongen pga Embla, men jeg skjønner jo dette med allergier da. Likevel; det føles litt kjipt at det skal være så vanskelig.

Ønsker dere alle en fin Skjærtorsdag!

6 kommentarer
      1. Tusen takk! Jeg har nok strikket genseren opp til flere ganger, så mange ganger jeg har vært nødt til å rekke den opp 🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg