Påskelektyre

Her er noen forslag til litt påskelektyre📚

Det m å ikke være krim i påsken, eller hva sier du? Jeg er altetende når det kommer til litteratur, selv om jeg nok har en forkjærlighet for historiske romaner. Men liker også en god krim eller dokumentarbøker med handling fra 2. verdenskrig.

Det er lite som slår følelsen av å holde i en fysisk bok, kjenne den helt spesielle lukten av papir, høre lyden når man blar om.

Jeg har så mange gode minner fra jeg var liten og gikk på biblioteket. Jeg har alltid vært glad i å lese og ble tidlig introdusert til litteraturens verden av mine foreldre. Da jeg satt meg ned med en bok, var jeg utilgjengelig for andre. Jeg gikk i ett med handlingen og hørte ikke noe når andre snakket til meg.

Nå hører jeg mye på lydbok. Jeg har fått mer og mer sansen for det – kan f.eks strikke eller holde på med husarbeid mens jeg lytter.

Hva foretrekker du? Fysisk bok eller lydbok?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg