Bedre og bedre

Slik er ståa her:

Embla kommer seg for hver dag. Hun vil helst ligge tett inntil meg og det får hun jo lov til. Ingenting er bedre enn mammakos når en ikke er 100% frisk.

Ute er det kommet et lass med snø. Kjekt for ungene, men selv kunne jeg vært det foruten nå. Den kommer liksom noen måneder for sent, føler jeg. Jaja, hjelper uansett lite hva jeg mener – været er nå som det er uansett.

Dette er forøvrig min siste helg som 54-åring. Det kan jeg også mene mangt og meget om, uten at det hjelper noe særlig det heller. Og som vår kjære konge sier; man føler seg jo sjelden så gammel som  tallet tilsier. Selv om jeg siste uken har følt meg litt gammel da…. Det har i hvert fall blitt mye hvile etter jobb.

Ønsker dere alle en riktig fiiin lørdag ☺️👍🏻

4 kommentarer
    1. Jeg føler meg ikke gammel, og er eldre enn deg…et par år 😀 Men jeg gjør INGENTING etter jobb. Helt umulig. Er så gåen atte!! Må få en enklere jobb…

      1. Ja, merker det godt på energinivået at man ikke er 30 lenger, selv om hodet henger litt etter. Har du en slitsom jobb er det klart du er mer sliten. Jeg kan ikke klage på det da… Blir mye stillesitting.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg